-
Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę zwrócić produkt kupiony w Borse.pl ?
Zwroty w Borse.pl są proste.
Napisz e-maila na info@borse.pl krótką informację, że zwracasz kupiony produkt. Nie musisz podawać powodu.
Podaj numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze.
Spakuj produkt (nie może być używany) i wyślij na adres sklepu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie ZWROTY
Ile mam czasu na zwrot?
Na zwrot masz 14 dni.
W jakim czasie dostanę zwrot pieniędzy?
Pieniądze otrzymasz maksymalnie do 14 dni, zazwyczaj jest to kilka dni roboczych.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie ?
Zamówienia realizujemy od 24 h do kilku dni roboczych. Termin zależy, z którego magazynu wysyłamy z Polski czy z
Europy (Włochy. Niemcy, Francja, Hiszpania, UK). Przy zakupie zwróć proszę uwagę na informację Wysyłka w ciągu:
Czy produkty w Borse.pl są oryginalne ?
Tak, wszystkie produkty sprzedawane w Borse.pl są oryginalne.
Czy otrzymam potwierdzenie kupionego produktu?
Tak, każde złożone zamówienie jest potwierdzone informacją wysłaną to Ciebie e-mailem.
Czy mogę wymienić kupiony produkt ?
Tak, należy zwrócić kupiony produkt i złożyć zamówienie na produkt z innym rozmiarem lub kolorem.
Czy mogę anulować swoje zamówienie ?
Tak, możesz, chyba że Twoje zamówienie ma już status "spakowane" lub "gotowe do wysyłki" lub "wysłane".
Czy jest darmowa dostawa ?
Tak, darmowa dostawa zależy od kwoty zakupu, o czym informujemy podczas zakupu.
Ile mam czasu na zapłacenie za kupiony produkt/y ?
Jeśli wybrałaś/eś "szybkie płatności online" - to Twoja płatność jest od razu widoczna w systemie. Gdy system nie
zarejestruje płatności to zamówienie zostanie anulowane do 24h.
Kupiłam produkt, ale jest niedostępny dlaczego ?
Sprzedawane produkty w Borse.pl cieszą się dużym uznaniem i szybko się sprzedają. Może się okazać, że podczas
przygotowania Twojego zamówienia, już tego produktu nie ma. To się nie zdarza, ale informujemy Cię o tym, gdy jednak
taka sytuacja zajdzie. Wówczas za produkty niedostępne zwracamy Twoje pieniądze.
Zwroty w Borse.pl są proste.
Napisz e-maila na info@borse.pl krótką informację, że zwracasz kupiony produkt. Nie musisz podawać powodu.
Podaj numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze.
Spakuj produkt (nie może być używany) i wyślij na adres sklepu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie ZWROTY
Ile mam czasu na zwrot?
Na zwrot masz 14 dni.
W jakim czasie dostanę zwrot pieniędzy?
Pieniądze otrzymasz maksymalnie do 14 dni, zazwyczaj jest to kilka dni roboczych.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie ?
Zamówienia realizujemy od 24 h do kilku dni roboczych. Termin zależy, z którego magazynu wysyłamy z Polski czy z
Europy (Włochy. Niemcy, Francja, Hiszpania, UK). Przy zakupie zwróć proszę uwagę na informację Wysyłka w ciągu:
Czy produkty w Borse.pl są oryginalne ?
Tak, wszystkie produkty sprzedawane w Borse.pl są oryginalne.
Czy otrzymam potwierdzenie kupionego produktu?
Tak, każde złożone zamówienie jest potwierdzone informacją wysłaną to Ciebie e-mailem.
Czy mogę wymienić kupiony produkt ?
Tak, należy zwrócić kupiony produkt i złożyć zamówienie na produkt z innym rozmiarem lub kolorem.
Czy mogę anulować swoje zamówienie ?
Tak, możesz, chyba że Twoje zamówienie ma już status "spakowane" lub "gotowe do wysyłki" lub "wysłane".
Czy jest darmowa dostawa ?
Tak, darmowa dostawa zależy od kwoty zakupu, o czym informujemy podczas zakupu.
Ile mam czasu na zapłacenie za kupiony produkt/y ?
Jeśli wybrałaś/eś "szybkie płatności online" - to Twoja płatność jest od razu widoczna w systemie. Gdy system nie
zarejestruje płatności to zamówienie zostanie anulowane do 24h.
Kupiłam produkt, ale jest niedostępny dlaczego ?
Sprzedawane produkty w Borse.pl cieszą się dużym uznaniem i szybko się sprzedają. Może się okazać, że podczas
przygotowania Twojego zamówienia, już tego produktu nie ma. To się nie zdarza, ale informujemy Cię o tym, gdy jednak
taka sytuacja zajdzie. Wówczas za produkty niedostępne zwracamy Twoje pieniądze.