• Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zwrócić produkt kupiony w Borse.pl ?

Zwroty w Borse.pl są proste. 

Napisz e-maila na info@borse.pl krótką informację, że zwracasz kupiony produkt. Nie musisz podawać powodu.

Podaj numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze.

Spakuj produkt (nie może być używany) i wyślij na adres sklepu.

Więcej informacji znajdziesz na stronie ZWROTY

Ile mam czasu na zwrot?

Na zwrot masz 14 dni.

W jakim czasie dostanę zwrot pieniędzy?

Pieniądze otrzymasz maksymalnie do 14 dni, zazwyczaj jest to kilka dni roboczych.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie ?

Zamówienia realizujemy od 24 h do kilku dni roboczych. Termin zależy, z którego magazynu wysyłamy z Polski czy z

Europy (Włochy. Niemcy, Francja, Hiszpania, UK).  Przy zakupie zwróć proszę uwagę na informację  Wysyłka w ciągu:

Czy produkty w Borse.pl są oryginalne ?

Tak, wszystkie produkty sprzedawane w Borse.pl są oryginalne.

Czy otrzymam potwierdzenie kupionego produktu?

Tak, każde złożone zamówienie jest potwierdzone informacją wysłaną  to Ciebie e-mailem.

Czy mogę wymienić kupiony produkt ?

Tak, należy zwrócić kupiony produkt i złożyć zamówienie na produkt z innym rozmiarem lub kolorem.

Czy mogę anulować swoje zamówienie ?

Tak, możesz, chyba że Twoje zamówienie ma już status "spakowane" lub "gotowe do wysyłki" lub "wysłane".

Czy jest darmowa dostawa ?

Tak, darmowa dostawa zależy od kwoty zakupu, o czym informujemy podczas zakupu.

Ile mam czasu na zapłacenie za kupiony produkt/y ?

Jeśli wybrałaś/eś "szybkie płatności online" - to Twoja płatność jest od razu widoczna w systemie. Gdy system nie

zarejestruje płatności to zamówienie zostanie anulowane do 24h.

Kupiłam produkt, ale jest niedostępny dlaczego ?

Sprzedawane produkty w Borse.pl cieszą się dużym uznaniem i szybko się sprzedają. Może się okazać, że podczas

przygotowania Twojego zamówienia, już tego produktu nie ma. To się nie zdarza, ale informujemy Cię o tym, gdy jednak

taka sytuacja zajdzie. Wówczas za produkty niedostępne zwracamy  Twoje pieniądze.







  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny