• Często zadawane pytania (FAQ) - Borse.pl

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

P: Jak założyć konto?

O: Założenie konta na naszej stronie jest łatwe. Aby utworzyć konto, po prostu kliknij tutaj i postępuj zgodnie z instrukcjami. Zakładając konto, musisz podać następujące informacje: imię, nazwisko, adres e-mail oraz utworzyć hasło. Możesz zmienić informacje o swoim koncie w dowolnym momencie, informacje te są poufne i nigdy nie są udostępniane stronom trzecim.

P: Jak mogę dołączyć do klubu BORSE.PL?

O: Aby dołączyć do Klubu BORSE.PL, zapisz się do naszego newslettera. Otrzymasz wiadomość e-mail z kodem rabatowym. Użyj tego kodu rabatowego, a my potwierdzimy Twoje członkostwo w BORSE.PL KLUB przez e-mail z kodem rabatowym na wszystkie PRODUKTY w normalnej cenie!

P: Jak mogę zmienić moje hasło?

O: Aby zmienić hasło, po prostu przejdź do strony logowania do Konta lub kliknij tutaj wpisz swój e-mail i kliknij ZAPOMNIANE HASŁO. Instrukcje dotyczące zmiany hasła e-mailem zostaną wysłane na podany przez nas adres e-mail.

P: Czy przedmioty sprzedawane na tej stronie są autentyczne?

Odp . : Jesteśmy sklepem internetowym wszystkich producentów, których znajdziesz na naszej stronie. Gwarantujemy całkowitą autentyczność każdego produktu prezentowanego na naszej stronie internetowej.

P: Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

O: Zadzwoń do nas pod numer +48 603 634 724. Nasze linie telefoniczne są czynne od poniedziałku do piątku od 8.00 do 21.00, i w soboty od 9.00 do 19.00, Możesz też wysłać do nas e-mail na adres info@borse.pl w przypadku wszystkich ogólnych pytań, a także pytań dotyczących zamówień i wysyłki.

P: Jaki jest koszt wysyłki?

A: Sposób i koszt wysyłki różnią się w zależności od wybranej formy wysyłki. Zapoznaj się z naszą stroną FORMA I CZAS DOSTAWY, gdzie znajdziesz wszystkie istotne informacje na temat wysyłki i kosztów. 

P: Jak mogę zwrócić przedmiot?

O: Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolona/y z zakupu, możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od daty dostawy zamówienia. Aby dokonać zwrotu, wykorzystaj formularz dołączony do zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę ZWROTY I REKLAMACJE lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

P: Kiedy otrzymam moje zamówienie?

O: Po dokonaniu zakupu na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie. Szacunkowy czas dostawy znajdziesz po przekazaniu paczki do InPost, DPD lub DHL. Czas realizacji do 3 dni roboczych.

P: Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Odp.: Borse.pl wysyła zamówienia za pośrednictwem InPost, DPD lub DHL. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Następnie kolejną wiadomość e-mail z numerem wysyłki po wysłaniu zamówienia. W wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki znajdziesz informacje o śledzeniu przesyłki.

P: Dlaczego mój numer śledzenia nie działa lub nie wyświetla aktualizacji śledzenia?

O: Prosimy o sprawdzenie poprawności wpisania numeru przesyłki.

P: Czy mogę anulować lub zmodyfikować moje zamówienie?

Odp.: Modyfikacja lub anulowanie zamówienia jest możliwe, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane. Niestety po wysłaniu zamówienia nie jest możliwa modyfikacja zamówienia ani zmiana rozmiaru i/lub produktu. Aby anulować lub zmodyfikować zamówienie, zadzwoń do naszego zespołu obsługi klienta pod numer +48 603634 724 lub wyślij e-mail na adres info@borse.pl

P: Gdzie mogę znaleźć fakturę za moje zamówienie?

O: Twoja faktura będzie mogła zostać pobrana jako plik PDF z wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, którą otrzymasz po wysłaniu zamówienia.

P: Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

O: Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu zwróconych produktów, BORSE.PL dokona zwrotu pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto bankowe, które podasz wypełniając Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wyśle ​​do Ciebie wiadomość e-mail z informacją. Przetworzenie zwrotu może potrwać od 2 do 14 dni roboczych po otrzymaniu przez nas zwróconego produktu. Przetworzenie transakcji i zaktualizowanie wyciągu bankowego może zająć Twojej instytucji finansowej dodatkowy czas.

P: Czy oferujecie wymiany?

O: Borse.pl nie oferuje bezpośredniej wymiany. Prosimy o zwrot towaru w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i złożenie nowego zamówienia na preferowany(e) przedmiot(y) w najbliższym możliwym terminie.

P: Czy wyprzedane przedmioty są uzupełniane?

O: Borse.pl odzwierciedla rzeczywistą dostępność produktów w sklepie internetowym. Jeśli rozmiar nie jest już dostępny, oznacza to, że jest wyprzedany. Jednak niektóre pozycje mogą zostać uzupełnione. Zalecamy okresowe sprawdzanie strony przedmiotu lub kolekcji pod kątem dostępności nowych rozmiarów, a także zapisanie się do naszego newslettera, aby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami i uzupełnieniami zapasów. 

P: Jak mogę otrzymywać promocje?

Odp.: Zapisz się do naszego newslettera, odwiedzając naszą stronę internetową i przewijając w dół do „ZAREJESTRUJ SIĘ NA NEWSLETTER”. Rejestrując się, będziesz otrzymywać e-maile o wszystkich najnowszych trendach, nowościach, ekskluzywnych ofertach i promocjach.

P: Dlaczego kod promocyjny nie dotyczy mojego zakupu?

Odp.: Promocje BORSE.PL są ważne przez ograniczony czas i nie mogą być używane w połączeniu ze sobą ani do kupowania produktów marek wyłączonych z promocji. BORSE.PL zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji lub zmiany regulaminu w dowolnym momencie.

P: Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Odp.: Tak BORSE.PL umożliwia składanie zamówień przez telefon, wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 603 634 724.

P: Jakie są metody płatności?

Odp.: Możesz wybrać jedną z wielu metod płatności - przelew online (natychmiastowy), BLIK, płatność kartą płatniczą lub za pobraniem. Ta ostatnia forma płatności jest nieco droższa.

P: Czy mogę otrzymać Rabat? 

Odp.: Tak, w BORSE.PL szukaj w stopce sklepu akcji promocyjnej KOD RABATOWY. Możesz otrzymać upust rabatowy, na produkty które nie są w tym czasie objęte inną akcją promocyjną. Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami. Jest on do wykorzystania przez każdego klienta, który nie znalazł produktu w żadnej promocji. Czas trwania promocji KOD RABATOWY jest ograniczony czasowo.