• Procedura zwrotów

PROCEDURA ZWROTU

Co gdy zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony?

W borse.pl oferujemy możliwość zwrotu do 14dni!

Wyślij e-mail z informacją chęci zwrotu kupionego artykułu na adres:

info@borse.pl. wraz z numerem konta bankowego na które wyślemy pieniądze.

 

Zwrot zamówienia krok po kroku

 

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu drogą e-mail na adres: info@borse.pl

Możesz również skorzystać, ale nie musisz z poniższego formularza :

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

MIA Barbara Kuziomko

KOLOROWA 8, 52-200 Wysoka adres e-mail: info@borse.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

 

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

 

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

 

..................................................................................................................................................................................

 

Krok 2: Sposób nadania przesyłki zwrotnej

 

1) Przygotuj swoją etykietę zwrotną dla kuriera (pobierz ją ze strony kuriera)

Adres zwrotu MIA Barbara Kuziomko, 52-200 Wysoka, Kolorowa 8

 

2) Naklej etykietę zwrotną na przesyłkę

 

3) Umów kuriera po odbiór paczki

Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.

 

Jak przygotować artykuł do zwrotu?

  • Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę
  • Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę 

Krok 3: Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. 

Produkt przejdzie procedurę zwrotu produktu, czy nie był używany, lub nie jest uszkodzony.

Forma zwrotu środków odbywa się na konto bankowe podane przez klienta podczas zgłaszania zwrotu na adres e-mail sklepu.